wtorek, 24 czerwca 2014

ULUBIONE ;) czyli co juz udało się uchwycić..........A co Wam sie podoba?

Na początek chciałam podziękować wszystkim dziewczynom, które dotychczas chciały ze mną współpracowac :).  Mam nadzieje, że te ,,kilka chwil'' zostanie powtórzone (serdecznie zapraszam). 
W szczególności dziekuję:
- Kasi - mojej siostrzyczce kochanej <3 
-mojej Mamie Eli - za cudowne basniowe ujęcia
- Agacie - za samodzielne zgłoszenie się i cudowny efekt współpracy 
- Sylwi - (spóźnialskiej ;) ) która również, miała odwagę zgłosić się do mnie sama :)
- Annie - o zabójczym spojrzeniu i cudownym uśmiechu
- Oli - koleżance ze studenckiej ławki 
- Ewelinie i Kamilowi - za zaufanie i możliwość sfotografowania ich cudownego dnia zaślubin
- ale też, kociakom, które są idelanymi modelami do nauki fotografi :D.

Poniższe zdjęcia niech będą wspomnieniem tych chwil, które już udało sie utrwalić.
Moja przygoda rozpoczeła się z aparatem Pentax K-m ( to nim wykonane są poniższe zdjęcia), natomiast już wkrótce przede mną nowe wyzwanie z apaatem Canon. Gdy tylko wejdę w jego posiadanie napewno pochwalię się nim z Wami. 

&

Pierwsze zdjecia, które szczególnie mnie ujmują - stworzyłam we spółpracy z moją siostra Kasią (czyt. Katarzyną). To młoda, buntownicza duszyczka będąca moją inspiracją od samego poczatku. Zawszcze chetna na zdjęcia i nowe wyzwania. 




&

Następne zdjęcia stworzone z moją Mamą Elą - w ,,Baśniowym ujęciu''



&

Kolejne to zdjęcia wykonane we współpracy z Agatą, która sama zgłosiła się do współpracy. Jestem z tych zdjęć naprawdę bardzo zadowolona, są one jednymi z moich ULUBIONYCH <3 Dziękuję.


Dalej udało się stworzyć piękne zdjęcia z Sylwią, za które naprawdę dziękuję :). Oto ona :


&

Miałam także, przyjmność współpracować z Anną, o zabyjczym spojrzeniu i pięknym uśmiechu :).
O ile dobrze pamiętam ;) przyszła Pani prawnik.


&

Jedna z sesji zeszłego lata to sesja z Olą, koleżanka ze studenckiej ławki :D.

&

Dużym zaufaniem obdarzyli mnie Ewelina i Kamil - dzięki temu utrwaliłam piękne chwile ich niezwykłego dnia ślubu. Za co bardzo dziekuję :).


&

Nie mogę zapomniec także, o moich bardzo wiernych modelach - kociakach :)
Wśród nich piesek ,,Tofik'' :D.




5 komentarzy :

  1. Świetnie! piękne zdjęcia! rób je dalej! :) Powodzenia:)

    OdpowiedzUsuń
  2. coraz lepsze zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziekję :) Prosiła bym o jakiś podpis kiedy komentujecie, będę wiedziała od kogo je otrzymuje ;D DZIĘKUJĘ i zapraszam zostawcie kilka słów..

    OdpowiedzUsuń
  4. mega! :) pisze się na sesję w jesieni <3

    OdpowiedzUsuń